Elérhetőség
Elérhetőségeink:
Sikeres Fodrászkellék Kft -- Adószám:13992422219
8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. - Tel: 7-14 ig 20/942 2753 - 20/530 2371 - 14 óra után - 20/337 1605 E-mail: sikeres@fodraszkellekshop.hu
8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. - Tel: 7-14 ig 20/942 2753 - 20/530 2371 - 14 óra után - 20/337 1605 E-mail: sikeres@fodraszkellekshop.hu
Ha a webáruház kezelése során elakadt, vagy kérdései merülnek fel a hajfesték, vagy egyéb termék használatot, hajfestést illetően, akkor keressen bennünket, segítünk megoldani a problémát.
Ügyfélszolgálat:
Sikeres Fodrászkellék Kft 8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. , 8175 Balatonfűzfő Tölgyfa utca 1. Tel: 7-14-ig 20/9422753 14 óra után 20/3371605 - E-mail: sikeres@fodraszkellekshop.hu Személyesen – Munkanapokon: Hétfő: 7-20 óra között, keddtől-péntekig 7-14 óra között kereshető fel.
Fogyasztói panaszkezelés:
A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.
Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a Az ,, Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.
Sikeres Fodrászkellék Kft 8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. , 8175 Balatonfűzfő Tölgyfa utca 1. Tel: 7-14-ig 20/9422753 14 óra után 20/3371605 - E-mail: sikeres@fodraszkellekshop.hu Személyesen – Munkanapokon: Hétfő: 7-20 óra között, keddtől-péntekig 7-14 óra között kereshető fel.
Fogyasztói panaszkezelés:
A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.
Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a Az ,, Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.